Le Chocolate World
















Cara nak buat tatto panjang
Saturday, May 26, 2012 | 2:59 PM | 0 comments

Hey hey ! =D 

Apa kebendenye tatto panjang tuh?
Yang dalam kotak merah tu lha :)
Haa ~ Yang selalu join ym chat tu tau la kot . . Aez nak gitau cara nak buat tatto panjang . Yang tatto seketul - seketul tu semua tau kan , yang panjang - panjang ni sesetengah je yang tau Aez rasa . 
Okay ikut step - step ni ye :


1. Messenger > Preferences > Chat > Display client identification
2. Korang copy kod nih
<font face="maiandra gd"font size"10"><pink>AYAT KORANG</b
3. Paste kat ruangan tadi tu . Akan jadi macam ni 

4. Yang colour biru tu korang boleh tulkar dengan font yang korang suka .
5. Yang colour merah tu korang boleh tukar mengikut kesesuain .
6. Colour hijau tu korang tukar dengan ayat korang sendiri .
7. OK then tengok jadi ke tak =)




Saturday, May 26, 2012 | 2:59 PM | 0 000 love[s]





/