Le Chocolate World
















Jangan jadi BODOH !
Sunday, May 27, 2012 | 6:21 PM | 0 comments

Hye hye ! what's up y'all ! ( Wahh ! Semangat semacam je ko hari ni Aez ) Ehee ~ Semangat la jugak . Cuti sekolah la katakan !Okey okey ! Aez tak nak cerita pasal cuti sekolah kali ni . Nampak tajuk atas tu ? Haa ! Nampak tak nampak tak ?! Tak nampak memang nak kena dengan Aez la ni . Grrr !~
Sape yang bodoh tu ? Kenapa cakap dia macam tu ? Apa yang dia nak buat sampai Aez cakap macam tu ?
Mesti ada di antara korang yang cakap macam tu kan ? Tak pun korang mesti cakap " Ada aku kesah ? " Haha ! Aez tak kisah pun korang cakap macam tu ~ Aez tetap nak cerita ! Blog Aez kan ? Suka hati la Aez nak tulis apa pun !
( Klik untuk lihat dengan lebih jelas )
Korang setuju tak dengan apa yang bro kita ni cakap ? Aez yakin ! ( Ecewahhh ! Semangat bebenor ko ni Aez ) Mesti 99.9% yang setuju kan kan kannn ! Tapi ! Hanya sebilangan kecil saja yang betul - betul paham apa yang dia nak sampaikan termasuklah orang yang tulis status tu ! Tau copy / paste tapi tak paham mesej di sebalik ayat -ayat yang dia copy tu ! ( Huhhh ! Marah ni marah ni ! Tapi tak boleh nak cakap apo ~ )
Semalam Aez ada chat dengan bro kita nih . Dah dia ada masalah dengan amoi dia pulop ~ Apa masalah dia ? Tu Aez tak nak cerita kat sini la . Tak perlu la nak cerita semua tu kenn ~ Nak tengok apa yang Aez chat dengan dia lepas dia cerita masalah dia dengan amoi dia tu ? Hah ! Meh usha - usha gambar kat bawah ni .
( Klik untuk lihat dengan lebih jelas )
Hah ! Apa sudah jadi dengan status lu bro ? Kiranya anda pilih untuk menjadi yang terburuk di kalangan yang buruk la kan ?! Eh ! Seriusly ! Kalau aku nampak kau online ke update status ke senangnya kalau aku nampak kau hidup lagi la kan . . Aku sendiri akan tolak kau terjun jambatan Penang tuh !
Nota lutut : Abaikan bahasa Aez yang kasar teramat tu okeyh . Meow ~





Sunday, May 27, 2012 | 6:21 PM | 0 000 love[s]





/