Le Chocolate World
















Giveaway Aku Suka Saya Benci by Dieya
Saturday, June 23, 2012 | 11:25 AM | 0 comments


Join GA lagi~ Sehari tak join GA rasa macam hidup tak lengkap =.=" Boleh ke macam tu ? HAHA ! Tapi itu lah kenyataannya :D GA nih tak susah sangat pun syarat - syaratnye ~ Sesuai la untuk orang yang malas macam shaye nih untuk menjoinkan diri ~ :P

5 perkara "aku suka"

  1. Aku suka bila dapat hadiah .. Apa apa ?! Hello ! Korang tak suka ke kalau dapat hadiah ?
  2. Aku suka anime ! Tapi anime yang romance or rhythm je lah ~ Action nih kureng sikit :D
  3. Sangat sangat suka bahasa jepun ! Bunyi dia comelssssss !
  4. Addicted to cute stuff .. Eg : Hello Kitty , Rillakuma , Pocoyo etc etc !!
  5. I love high heels !!
5 perkara "saya benci"

  1. Aku benci dengan segala lawak bodoh yang membangangkan diri sendiri .
  2. Aku benci bila ada orang yang kutuk orang lain dan pikir dia tu PERFECT sangat ! *Mohon terasa ye sis* :)
  3. Aku benci bila di abaikan ..
  4. Aku benci kalau ada orang yang cuba tegur aku tapi dia sendiri pun tak betul .. FYI aku hanya dengar nasihat orang - orang yang bertauliah .. Get it ?
  5. Aku benci bila ada orang tegur pasal muka aku ! Muka korang pun bukan sentiasa okey kan ?



Saturday, June 23, 2012 | 11:25 AM | 0 000 love[s]





/