Le Chocolate World
















Kembali ceria ~
Sunday, June 10, 2012 | 6:15 AM | 0 comments

Korang ada baca entry aku semalam ?! ( Sungguh bangang bukan ? Salam tak bagi terus nak tejah je ) A'aa .. Kalau korang baca sila abaikan je keyh ~ Buat macam tak pernah baca je ye ye .. Kalau yang tak baca tu pulak memang bagus sangat la ! Tak digalakkan untuk membaca entry yang sumpah bangang tahap cipan tergantung ! Wahaha Tapi tak jugak diharamkan .. Kalau sapa yang nak rasa geli - geli plus mual sikit tuh baca la entry tu ~

Nak tau tak ? Tak nak tau lantak arh ~ Tak kesah tak kesah ~ Wekkk ! (bodo) Sekarang aku tengah menaip sambil buat ekspresi muka yang aku sendiri tak tau macam mana tapi yang aku tau sangat buruk =.=" Ade kau nak menaip pun buat muka macam tengah gosip - gosip dengan mak jemah xD Nasib la aku tak patah - patahkan lagi tangan aku kalau tak.. sah nampak macam bapuk low class :))

Kembali kepada apa yang aku nak cerita tadi .. Pagi ni je dah dekat 10 kali gak la aku masuk keluar dapur tapi langsung tak buat apa - apa .. Cek lapaqqq ! Dan kali yan ke 11 aku masuk dapur aku membuat keputusan untuk buat maggi goreng .. Yayy ! Cerdik tak keputusan aku ? Cerdik ken ken ! Give a big clap to me !! xD Tapi kan .. Aku langsung tak tau macam mana nak buat maggi goreng =.=" Time tu baru kalut nak usha pack maggi tu tengok ara - cara nak buat .. HAHA ! Sungguh jakun bukan ? Kesah ke ?

Dah lepas buat tu aku terus je la letak semua benda then duduk depan tv sambil melantak maggi goreng 2bungkus.. Hamekaw ! Sekali 2bungkus masuk pinggan .. Tapi akhirnya hanya suku je yang selamat masuk perut aku .. Yang lain semua masuk tong sampah daa ~ Untuk mengelakkan diri dari kantoi dengan puan besar sebab membazior aku masukkan maggi tu dlm surat khabar pastu balut - balut pastu baru aku buang dalam tong sampah ~ Pandai kan ! Again ! Give a big slap to me ! Dush dush ~ Asal bunyi slap ko pelik sangat ? Ado pulok bunyi dush dush =.=" Key ciao ~

No Life ~


Sunday, June 10, 2012 | 6:15 AM | 0 000 love[s]





/