Le Chocolate World
















Berdamai la !
Saturday, June 2, 2012 | 11:12 PM | 0 comments


Tengah ber-fb tiba - tiba ada noti masuk . N reaksi Aez " Eh ! Hidup lagi orang dalam group tu rupanya ! " Haha ! Serius Aez sendiri pun dah tak ingat pasal group tu . Dan rasanya pengasas group tu pun dah tak ingat tentang kewujudan group tuh ! xD Ada sorang laki . Bukan Malaysian ! Dia Indonesian .. Nak tengok apa dia post ?

Tengok ni tengok ni !

Kalau semua orang indon macam ni kan bagus ! Err.. Tapi kalau orang Malaysia tak bagus pun tak de guna jugak :D So sama - sama la kita membagus - baguskan diri kita .. Apa punya bahasa ko taip tuh Aez xD Akhir kata .. PeaceNoWar *muka comel sambil buat peace sign*


Saturday, June 2, 2012 | 11:12 PM | 0 000 love[s]





/