Le Chocolate World
















No music , No life !
Friday, June 1, 2012 | 7:17 AM | 0 comments


Di pagi yang indah ni .. TIBA - TIBA ! Eh ! Budak mano pulok melalak pagi - pagi nih .. Cakap cepat !! Err .. Bukan korang ke ? Eleley ~ Ngaku la korang kan ? Kan kan kan ???? Okey laaa ! *Tunduk dengan rasa hormat* Tak de kena mengena ~ Ohok ~ Aez ngaku la Aez yang melalak pagi - pagi nih =3= Eh ! Hujan ni macam nak peli aku je ken ~

Haha ! Melalak dah la lagu bapak rock kot ! Nak dengar tak nak dengar tak ? Klik sini . Ouhoo ! Amacam ? Rock tak ? Tak rock eh ? Uhuuu~ Sebenarnye tak de idea puns nak update pasal apa hari ni . Tapi lepas melalak tadi terpikir pulak ( Eh ada mentol keluar ! ) Dengar lagu ni mesti ada kebaikannye kan ? Mencuri pun ada kebaikannya jugak kan ? Wahaha ! Nak mati betul kau Aez !

Jums cekedot kebaikan - kebaikan dengar lagu :
Mengurangkan tekanan .
Ini selalu untuk orang yang berkerja n yang belajar tak kira lah sekolah ke U ke . Yang jadi pemetik anggur tak bertauliah ni selalunya tekanan lain je tu ~ Ahaa ! Mesti 80% korang kalau tertekan mesti dengar lagu .. Betul tak ? Betul kenn ~ Bagi Aez betul la !

Memberi inspirasi .
Eceyhh ~ Ingat layan makwe / pakwe korang je ke yang boleh bagi korang inspirasi ? Dengar lagu pun boleh tau ! Contohnya kalau korang ni memang suka compose lagu .. Korang dengar lagu yang meletup - letup tu mesti boleh bagi korang idea kan ?

Menambah pengetahuan .
Korang bukannye dengar lagu melayu dengan english je kan ? Tambah - tambah golongan perempuan ni kan lagu kepopop 24jam ! ( Bukan Aez okeyh :D ) Kalau dah banyak kali korang dengar lagu tu mesti korang berminat nak tahu apa maksud lagu tu kan ? Secara tak langsung korang dah belajar satu bahasa :D

Menonjolkan bakat .
Korang kalau dengar lagu mesti mulut tu pun ringannn je nak ikut menyanyi sekali kan ? Haaa ! Tak payah la tahan - tahan kalau mulut tu nak menyanyi sekali . Mana tau kalau suara korang ni macam Megan Nicole ke .. Macam Anuar Zain ke ! Kannn ~

Hurmm .. So sapa cakap yang dengar lagu tu tak bagus ? Dengar lagu itu bagus tapi korang yang membuatkan aktiviti tu jadi tak bagus . Kalau ada sapa - sapa yang cakap dengar lagu tu tak bagus memang ... Errrr .. Okeyh ! Tak nak cakap :D Kang ada sayang - sayang yang terasa susah pulok ! xD


Friday, June 1, 2012 | 7:17 AM | 0 000 love[s]





/