Le Chocolate World
















Hari tanpa tembakau sedunia !
Thursday, May 31, 2012 | 8:16 AM | 0 comments



Heyy ! Ouhh ~ Tak dapat nak tidur harini . Tengok tajuk , tengok tajuk ! Ahaa ~ Korang merokok ? Aishh .. Tamau - tamau ! Hee ~ Rasanya semua dah tau kot . Korang tak tau ? Haa .. Meyh sini Aez gitau ^w^

Hari tanpa tembakau sedunia disambut pada 31 Mei pada setiap tahun .. Hari tanpa tembakau sedunia ni dilahirkan ( Dah macam orang pulak dilahirkan ! ) Okey - okey .. Hari ni diwujudkan sejak tahun 1987 . Matlamatnya adalah untuk mengurangkan kematian sebanyak 3.5juta setahun daripada masalah kesihatan yang berkaitan dengan tembakau . Banyak kan ! Uish ! Bayangkan .. 3.5juta setahun tu beb !

Apa sebab diorang ni merokok eh ? Tengok sini :

Nampak lebih dewasa .
Iyee ? Err.. Nampak lebih dewasa or nampak macam orang nak mampus awal ? Oops ! Sorry sorry ! >.<

Nampak lebih matang .
Auww ! Kalau korang pikir macam ni seriusly korang memang tak matang langsung :3 Marah ? Eeee ~ Biarlah ! Blog Aez ! Wahahaha xD

Dapat menenangkan fikiran .
Eeeelehh ~ Alasan je tu ~ Okey .. Aez bukan la alim sangatkan .. Tapi korang yakin ke merokok tu dapat menenangkan fikiran ? Err.. Baca al-Quran lagi tenang kot ? Hee ~ Peacee !!

Dapat mencari ilham .
Eh ! Cari ilham apa tu abang - abang , kakak -kakak weyh ?

Normal lah tu !
Selalunya lelaki la yang cakap macam ni kan ? Kira dia ni lelaki so normal lah dia merokok .. Eh ! Yang lelaki tak merokok tu kira tak normal la eh ? Ohoho ! Anda masih seorang lelaki yang normal selagi anda err... Okey .. Aez tak nak cakap la .. Lelaki korang tau la apa yang menunjukkan diri korang tu laki .. TAPI bukan merokok !

Sampai sini je la kot ? Kang makin banyak makin melampau pulak ayat Aez :D Tak mau tak mauuu !

Nota lutut : Tolongla abaikan bahasa Aez yang kasar tu okey .. Terbawak - bawak perangai killer kat ym !


Thursday, May 31, 2012 | 8:16 AM | 0 000 love[s]





/