Le Chocolate World
















Merafu + Merefek di pagi hari .
Thursday, June 7, 2012 | 10:13 AM | 0 comments

Hio hio !~ Pagi ni bersarapan dengan Mushroom Soup + Roti Gardenia = Umphh ~ Masyuk derr ! Wahaha ! Nasib le ada lagi sup cendawan tu klau idok maunye aku sarapan pagi ni dengan MaggiKorang nak tau tak ? Err .. Senang korang je la gitau Aez =.=" Tak de idea nak bagi tau apa kat korangTerasa macam
Erh ~ No life
Nak tau kenapa ? Eh ! Tak kesah la ~ Nak gitau gak ! Setiap hari asyik lakukan benda yang sama . Internet , internet , internet ... Sungguh bosan amat sangat . Hamekaw !! Broken BM<-- Gelak dengan bangganya kerana berjaya bercakap dengan bahasa yang entah dari mana aku kutip aku sendiri tak tau . Sementara menunggu Mushroom Soup tu sejuk sikit merefek le dalam blog ni dulu ~
Harini plan nak pergi library .. Mungkin reaksi korang macam ni : Atau munkin jugak macam ni : Dan yang agak pengotor tu mungkin jugak macam ni :" Minah ni pergi library ? Err.. Kesah ? " Tapi apapun reaksi korang Aez nak cakap balik .. Kesah ? Wahaha Tapi sejujurnya Aez nak buat pengakuan .. Aez memang ulat buku . Oh wait ! Betul ke aku cakap tu ?! Seriusly , aku sendiri tak percaya yang aku ni ulat buku ! ( Konon ~ ) Ye la ye la ~ Aez bukan ulat buku sangat puns ~ Lebih kepada ulat novel , ulat komik , ulat buku tuuu err jauh nobita dari sizuka ~ Wahh ! Peribahasa apa aku merafu nih ! Tapi macam boleh dapat award je kan peribahasa yang aku buat nih

Ouwee ~ Sup cendawan doh sejuk .. Jums kite g makan


Thursday, June 7, 2012 | 10:13 AM | 0 000 love[s]





/