Le Chocolate World
















Random
Saturday, August 11, 2012 | 8:41 AM | 0 comments

Moshi moshi ! See da title ? Yups ! Random :D Apa yag random ? GA kah ? HAHA ! Teda lorh ~ Nak update pasal diri sendirik je nih ~.~ ye lah yang kat bahagian owner tu macam sikit sangat je ken ? Ehem ~ Lama kan tak hapdet ? Hoho buzy sebenarnye ~ Trial le katakan~ ( Cuih poyo jek ~ Macam kau study je kan ? Haha ) Tak de la . Tak de idea sebenarnya .. Sesaja gatal nak buat jugak blog walaupun tau malas nak hapdet ~.~

Eh tengok tengok ! Banyak pulak ken aku wat muka ~.~ haha . Nampak comey xD Ok teruskan dengan topik harini . Eceyh ~ Ayat ! Agak - agak korang aku nih macam mana ? Brutal tak hengat ? Gila ? Happy-go-Lucky ? Salah salah salah ! Nak tau baca ? Tak nak tau blah ~ Ta yah nyebok sini ~ Sepak kang ~.~

Brutal tapi masih melihat keadaan
Haaa .. Acane tuh ? Yelaa .. Brutal tak hengat tu dengan sesetengah orang je la .. Tapi selalunya kalau tengah aku brutal tu orang tu kutuk aku memang aku tacink walaupun aku sendiri ngaku yag aku memang camtu haha ~.~ Lepas tu aku akan automatik hilang mood nak brutal brutal dah ~ Haha macam insaf la konon - kononnya ken ~ Padahal 5 minit lepas tu jdi brutal balik =.=" Hampagas bukan ? Tiba - tiba ~.~

Gila gila
Hello !! Aku tak gila okeyh ! Aku cuma gila gila je haha xD Dat means lagu teruk dari orang gila le haha xD Tspi gila gila pun kalau cakap dengan orang yang serius memang tak nampak le aku punya gila gila tuh =.=" Macam serem je nak bergurau dengan orang yang serius nih . Kang aku gelak sorang - sorang hoho ~ Malhu malhu ~ Ceq malhuuuuu !

Happy-go-die
Happy-go-lucky ? Naaa ~ Tak puns ~ Selalunya happy-go-die je . Macam sekarang ni arh ! Happy je hapdet blog en .. Tak ingat pun nak study untuk trial . Keluar result trial ni baru nak go die nye =.=" Sedar bukan tak sedar . Tapi tak boleh jugak nak buat benda tu ! Haha :D

Kurang keyakinan
Ada orang tu cakap aku cenggini ~ Hoh sedey sedey TTwTT Tapi memang aku gini pun :P Aku selalu keluarkan macam - macam kenyataan .. Ehem ~ NAK keluarkan ekceli ~ Baru berniat nak keluarkan tak keluar lagi puns :P Dah time terniat tu ka tiba - tiba je aku sendiri rasa macam nak bangkang =.=" haha bangang ken =.="

Anti player !
Player ? Pemain bola sepak kah? Apakah ? Bukan bukan ~ Aiyoo ~ Pehal lak aku nak anti pemain bola sepak . Mashosss kot ~ Aku anti playgirl/playboy dan seangkatan dengannya lah .. See see ! Aku setia tau ! Eceyh malhu le malhu le :"> Haha ittew shewiyesh auwkeyh ! Tak de la . Aku macam geram je kat pleygirl / playboy ni =.=" lagi - lagi kalau partner dorang baik + setia .. Memang rugi gilha vhavhun r =.=" Rasa macam nakkkk je sepak sepak muka malaun - malaun ni >.<

Sensitip tau you !!
A'ah aku memang sensitip hamat kalau kalian nak tau . Kalau tak nak tau korang buat = buat le macam eksaited nak tau tau :( Sedey ittew ttauwwww ! Sensitip macam mana ? A'aa kuat merajuk ! Tapi aku kalau merajuk tak bagitau orang puns hukhuk ~ Kalau kat chatroom/fb/ym or mana - mana je laman sosial yang lain tu ken selalunya kalau dah merajuk aku sign out terus . Kalau ym aku lebih suka buat invisible xD

Phemhalu shanghat !
Cacat punya bahasa =.=" Cacat pun kau guna jugak Aez oi xD Yesh yesh aku memang pemalu . Aku dalam ni dengan kat luar memang lain sangat ! Sangat sangat sangat ! Dalam ni sembang kemain ! Kat luar hahaharam tak cakap langsung =.=" Hhah fenhifhu le tak cakap langsung ~ Tak la aku cakap bila ada orang tanya atau dengan orang yang rapat dengan aku .

Memilih !
Aku memang memilih =.=" Eh eh wajib la tau ! Bab - bab kawan ni pun aku memilih gak =.=" Memang jarang la nak nampak aku cakap dengan orang lain kat luar tuh . And aku suka describa orang melalui muka diorang :D Dulu time parents aku ada bukak cc ada la sorang pakcik nih ken . Dia nak print apa ntah tapi tak keluar apa - apa puns ~ Bila aku tengok muka dia ..... Tengok dia tersengih - sengih ..... Dalam pikiran aku = macam muka laki tua gila seks ja haha =.=" Terus aku bebai - bebai dalam cc tu haha xD

Sampai sini dulu kots ~ Nanti eden buat Random II ea .. Korang baca memang pendek aku yang menaip ni jari aku dah macam terlebih panjang pulak aku nengok =.=" Banyak sangat naip nya xD Ciaoo !~


Saturday, August 11, 2012 | 8:41 AM | 0 000 love[s]





/