Le Chocolate World
















Giveaway Entry Paling Menarik by Irra amin
Saturday, July 14, 2012 | 4:37 PM | 1 comments

Sila klik sini atau banner di atas jika anda tak nak digelar sebagai orang yang kejam !

Sila abaikan ugutan di atas . Aku tak tau la sapo yang taip tuh tapi memang bukan aku ! Betull ! Percaya lahhh ~ Auwh ! Kau bajet suara kau macam Ziana Zain je kan xD Kembali ke topik asal . Aez nak join GA entry yang paling menarik yang sangat menarik , tertarik , kau memang melutups youuu !

Dah kalau aku yang join GA tu mesti la hadiah dia ohsem - ohsem kan ~ Hadiah cikai - cikai tak de nye haku nak join ! Hah tengok betapa buruknya perangai bila sifat metarialistik ( hentam je la ! ) mula menguasai diri yang memang mata duitan tapi sengaja nak salahkan sifat yang langsung tak bernyawa tu . Wahaha xD

Yang menariknye kan u ollsss ! Setiap blogger yang join GA nih akan dapat cursor name and topup maxis . Tapi malangnya topup tu dah ditutup :( So dapek cursor name je la ken ~ Aduh ! Malangnya nasib diriku ini . Diriku terduduk , suasana sekeliling menjadi gelap dan hanya diterangi dengan cahaya spotlight yang menghala ke diri ini . *Drama drama* Eleh ! Bukan selalu pun aku nak buat - buat dramatik kosmetik nih ! Bagi r chance !

Memandangkan tajuk GA nih GA entry paling menarik jadi perlukah aku menceritakan sesuatu yang menarik seperti Simsimi mengatakan Torres merupakan boipreng aku ? Serius ! Simsimi cakap macam tuuu ! HAHAHA ! Sorry penganjur ~ Terbelagak kejap :D Tapi betul seyh ! Nah nah bukti !

Haaa tengok !

Ni lagi satu !

Tengok tengok ! Wahaha xD Keluar tajuk dah ni ! Sebelum aku start berlagak macam datin - datin dapat anak ikan baik stop menaip ! Ciaooo !~


Saturday, July 14, 2012 | 4:37 PM | 1 000 love[s]





/