Le Chocolate World
















Hari Anugerah Cemerlang & Hari Koko
Thursday, June 28, 2012 | 5:47 PM | 8 comments

Asssalaaamualaiikummmmm ! Ada orangkah ? Sila jawab salam tersebut dengan volume yang paling kuat yeeeeee ! Okey .. Sabtu ni ( err tarikh brapa eh ? A'ah sabtu bersamaan 30 June 2012 ) Sekolah Aez adakan Hari Anugerah Cemerlang & Hari Koko dari pukul 9pgi - 3.30ptg kot .. Sebab dorang gabung ni apa ntah .. Rasanya cikgu ada cakap hari tu tapi ntah la~ Heee ~ Rasanya korang dah tau kot tujuan Aez post entry nih ~ Ken ken ken ? Tapi tak pa lah ~ Aez nak cakap jugak .. Mungkin ada yang masih blurrrrr lagi :D

Korang dijemput hadir ke sekolah Aez beramai - ramai pada hari Sabtu ni ye ~ Jom ramai - ramai kita beronok - ronok ~ Eh eh sekolah Aez kat mana ? Sabar sayangg ;) SMK DHAS ! Eh apo tuh ! Eh !! Jangan la potong cakap orang ! Baca sampai habis dulu baru potpetpotpet okeyh ? SMK DHAS = Sekolah Menengah Kebangsaan Datuk Haji Ahmad Said .. Hamekaw ! Panjang tak panjang tak ? Panjang kennn ~ *overover*

Hari tu nanti segala pembelian dibayar menggunakan kupon . Hari tu nanti ada la cikgu yang jual kupon tuh .. Err.. Cikgu apa ntah .. Tak dengar =.=" Uhh ! APTB le =.=" Tapi tadi cikgu da pesan awal - awal .. Kakak kakak shomel dan abang abang masho syekalian ~ Anda dilarang ehem..
Dilarang ! memakai pakaian yang agak err .. keterlaluan .. keterlampauan .. keterseksian .. dan segala keter yang tak sesuai la yeh :') Disebabkan 99.9% pelajar sekolah ni ialah muslim .. Bagi yang laki korang jangan la pakai subang yeh dan jugak jangan merokok ! :') Bagi perempuan pulak korang jangan la nak tindik merata - rata kalau pergi nanti :') Tak nak cakap apa - apa ~ Tak boleh nak cakap apa - apa ~ Hanya mampu tersenyum ~ :')

Arh apa - apa pun korang datang la ye :D


Thursday, June 28, 2012 | 5:47 PM | 8 000 love[s]





/