Le Chocolate World
















Segmen Watashiha burogaa desu ( Saya seorang blogger )
Wednesday, July 11, 2012 | 5:22 PM | 2 comments

Tengok tajuk ! Hahak ! Bajet gila kan nak cakap jepun entah betul entah tak . Eh eh syuke la hati la kite lalala ! Lu olang jangan nak sebok hal wa eh ! Baik lu olang klik sini ( Sila scroll hingga ke dasar entry ini ) n join segmen ohsem gila ba tutttttt ! ( Maafkan saiia ! ) Penganjur cakap segmen dia ni tak ada banner . Tapi aku rasa bukan tak de .. Mesti dia dah buat tapi disebabkan terlampau shomel dia buat koleksi peribadi je . Ken ken ken ? Sila scroll hingga ke dasar entry ini !

Walaupun ni segmen tapi hadiah dia gila ohsem bhaiii ! Lugi ma kalau lu talak join ! Penganjur cakap kalau penyertaan kula dari 50 hadiah akan dikurangkan dan aku bangkang 18000% ! Jangan le kurangkan hadiahhh .. Senang - senang bagi je semua hadiah tu kat Aez . Ken ma ? Kennn laa ! Lai lai ~ Gimme dat gift bebeyh !

Antara hadiah yang aku rasa agak shomel bagi seorang yang kaki conteng macam aku :
Credit : https://www.facebook.com/pages/Momo-Chan-Collections/197114006994906

Boleh la aku conteng puas - puas lepas dapat note book ni ~ ( Ekceli kalau dapat ! Perasan jek kau nak dapat note book shomel ni senang - senang . Kalau kau shomel tak pe la . Ni muka tak shomel langsung ! Aku suka cakap shomel banyak kali sebab boleh buat aku sedar yang aku langsung tak shomel dan cara penulisan macam ni aku rasa sangatlah shomel ok stop :'D )

Penganjur cakap ada hadiah untuk orang yang buat banner paling shantek ! So aku buat banner paling tak shantek in da world ! *Poyozz* Meh tengok :


Klik banner tak shomel tu untuk join segmen gila ohsem !
WARNING ! Tak shomel pun banner tu aku buat sendiri okeyh ~ Aku nampak ada malaun yang memandai nak curi - curi aku sepak sampai koma 5 minit ! Jangan memain oi !

Hanya penganjur sahaja yang dibenarkan mencuri copy url banner ni :
http://i1072.photobucket.com/albums/w363/aez_kidz97/anigif-4.gif

Orang lain copy memang bukak puasa melantak kaki lah jawabnya ! Bahasa tidak secomel blognya xD


Wednesday, July 11, 2012 | 5:22 PM | 2 000 love[s]





/