Le Chocolate World
















Sayoonara Ramadhan ~ Hellooo Syawal !
Saturday, August 18, 2012 | 3:07 PM | 0 comments



Assalaaaaamualaikum ! Wahhh ! Nampak semangat tu ? Tak penah - penah bagi salam penuh ~ Tetiba je hari ni nak alim - alim sikit ken ~ A'aa bukan maksud sebelum ni aku tak alim ~ Tapi ennn cixguw ittew xakap owang alim tuck xakap diyer alim ! Diyer tuck xan ngakuw diyer t0w alim ! Kowang tawu tuck ni ! Tawu tuck tawu tuck ! ( Haaa ~ Eden lenyek ko dengan truck baru tau =.= )

Haha abaikan abaikan ! Korang paham tak sayoonara tu ? Ye ye sayoonara tu sejenis sayur yang dijumpai oleh seorang bernama Khalid . Nara tu ? Haaa korang cari Khalid tu pastu korang tanya dia sendiri wokey ? Itu kalau ikut kesengalan otak aku la ~ Kalau ikut kamus jepun sayoonara tu maksudnya goodbye ~ A'aaa yang tu korang boleh percaya 100% memang tu maksudnya . Yang mula - mula tu macam tak de kaitan langsung je ~

Sekali lagi . Abaikan abaikan ! Tak de la tujuan aku buat entry ni pun sebab ingat esok dah nak raya je . Kalau tak , tak de nye aku nak taip panjang - panjang ~ Keyboard pun macam ngok je =.= Space ni macam nak kena tekan dengan hammer baru boleh ! Haish ! Aku ingat laptop ni beli pakai duit je . Kalau beli pakai daun dah lama aku campak sungai der !

Jauh kan kita melencong ? Abaikan abaikan ! Aku nak tunjuk doodle ni je sebenarnya .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oi penat dah ke ? Hoip - hoip ! Jangan gatal nak tarik scrollbar tu ke bawah terus ~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Laaa ilek r der ~ Aku tau kau main tipu en ~ Mesti kau main tarik je scrollbar tu ken ~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sebelum tu ! Aku mintak tolong sangat - sangat !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ahaa tolong jangan gelak .. Serius ! Kalau korang gelak aku takkan maafkan korang ! Dah dah ~ Tak payah nak keluarkan statement " sedangkan nabi pun ampunkan umat " tu ~ Alasan itu semua ! Korang gelak = tiada maaf bagi mu tapi korang wajib maafkan aku ! Akhir kata .. Bang - bang ~ Wet aye mane ? Aka aka ~ Wet aye kak ~ Ciao ! Assalaaaamualaikum !

Eh eh sebelum tu . Sebenarnye asal aku nak bagi doodle lain .. Tapi ada orang tu kritik doodle tu macam ....
Hooo ~ Mace tew ~ Dio kato tak dok tema rayo pums ~ Kejey key dio tuh ? ( Kejam kan dia tu ) Haha PROsak bahasa in da haouzeee ! Eh tapi memang tak da tema raya puns ~ Simple . Kan ? Tapi aku tetap suka tu sebab nampak kemas n tak serabut . Akhir kata , macek pacek ~ Wet aye meyh meyh ! Papai yawww !


Saturday, August 18, 2012 | 3:07 PM | 0 000 love[s]





/